ZADZWOŃ +48 505 125 373
Wiemy, dla wielu rodziców brzmi to niemal nierealnie, bo przecież matematyka to często zmora uczniów i jeden z najbardziej stresujących, nielubianych i uważanych za trudny przedmiotów.
Okazuje się, że świat matematyki może być porywający i wciągający, jak ulubiona gra komputerowa Twojego dziecka.
Kluczem do tego jest nauka matematyki w sposób kreatywny, innowacyjny, otwarty na stosowanie wielu strategii, oparty na doświadczaniu i odkrywaniu, wyzwalający wewnętrzną motywację dziecka. Tak, aby pociechy na lekcji czuły się jak mali podróżnicy, odkrywający przeróżne matematyczne drogi i rozwiązania.
Aby mogli dotknąć i zobaczyć ją na własne oczy.
FERMAT |
MATEMATYKA DLA DZIECI W WIEKU 4 – 5 lat |
Podczas dwóch pierwszych lat nauki dzieci zostają wprowadzone w świat ciągów liczb, figur geometrycznych, ułamków. Rozwiązują problemy logiczne przy użyciu różnych metod i ilustracji. Zadania są dostosowywane do możliwości grupy.
PASCAL |
MATEMATYKA DLA DZIECI W WIEKU 6 – 7 lat |
Kolejny poziom ma charakter spiralny. Do poszczególnych realizowanych tematów wracamy w kolejnych semestrach, aby je pogłębiać wraz z rozwojem intelektualnym dziecka. Na tym etapie dzieci zapoznają się m.in. z liczbami pierwszymi, elementami kombinatoryki, miarami, bryłami.
PITAGORAS |
MATEMATYKA DLA DZIECI W WIEKU 8 – 9 lat |
Na tym etapie dzieci rozwiązują zadania m. in. z kombinatoryki i rachunku prawdopodobieństwa, określają i porównują szansy zajścia zdarzenia. Mierzą się z zadaniami optymalizacyjnymi – szukają minimum i maksimum. Poznają pojęcie nieskończoności, porównują liczebność zbiorów.
EULER |
MATEMATYKA DLA DZIECI W WIEKU 10 – 11 lat |
Na tym poziomie dzieci poznają m. in. podstawowe funkcje trygonometryczne, dowiadują się czym są, co opisują, odkrywają zależności między nimi. Zgłębiają tajniki liczb zespolonych, równań liniowych i kwadratowych.
GAUSS |
MATEMATYKA DLA DZIECI W WIEKU 12 – 13 lat |
Dzieci mierzą się z równaniami z niewiadomą, rozwiązują i opisują za ich pomocą konkretną sytuację. Poznają grafy – wierzchołki, krawędzie i drogi.
Poznają pojęcie funkcji, wzory i wykresy funkcji, trójkąt Pascala i ukryte w nim wzory, metody mnożenia – pałeczki Napiera i inne.